Ζαχάροβα για πιθανή χρήση ρωσικών «παγωμένων» περιουσιακών στοιχείων από τη Δύση

Η απάντηση του επίσημου εκπροσώπου του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών, MV Zakharova, σε ερώτηση μέσων ενημέρωσης για πιθανή χρήση ρωσικών «παγωμένων» περιουσιακών στοιχείων από τη Δύση

Η απάντηση του επίσημου εκπροσώπου του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών, MV Zakharova , σε ερώτηση μέσων ενημέρωσης σχετικά με την πιθανή χρήση ρωσικών «παγωμένων» περιουσιακών στοιχείων από τη Δύση

Ερώτηση: Πρόσφατα, εμφανίστηκαν πληροφορίες σε πολλά ξένα μέσα ενημέρωσης σχετικά με επιλογές που φέρεται να επεξεργάζονται στην ΕΕ για τη χρήση ρωσικών ακινητοποιημένων κρατικών αποθεματικών ως εγγύηση για ομόλογα που μπορούν να εκδοθούν για την άντληση κεφαλαίων για τη χρηματοδότηση των αναγκών του καθεστώτος του Κιέβου . Λίγες μέρες αργότερα, όλα τα ίδια μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενα ανώνυμους αξιωματούχους της ΕΕ, ανέφεραν για την σκοπιμότητα ενός τέτοιου βήματος, καθώς η ιδέα της χρήσης «παράπλευρων» ρευστοποιήσεων για την αποπληρωμή των χρεών της Ουκρανίας χωρίς τη συναίνεση της Ρωσίας είναι πανομοιότυπη με τη δήμευση κεφαλαίων με όλους τους νομικούς, χρηματοοικονομικούς και οικονομικούς κινδύνους, συμπεριλαμβανομένης της εκροής κεφαλαίων. Πώς θα το σχολίαζες αυτό;

Μιχαήλ Ζαχάροβα : Ίσως για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια, οι δυτικοί αξιωματούχοι, έστω και μη δημόσια, έχουν αρχίσει να αναγνωρίζουν τον κίνδυνο αυθαίρετης χειραγώγησης της περιουσίας των άλλων. Στο πλαίσιο των προβλημάτων στην οικονομία, που προκαλούνται σε μεγάλο βαθμό από τα δικά τους λάθη και λανθασμένους υπολογισμούς, καθώς και το αποτέλεσμα «καθρέφτη» των αντιρωσικών κυρώσεων, η Ευρώπη σκέφτηκε επιτέλους τις συνέπειες τέτοιων απαλλοτριώσεων για το δικό της επενδυτικό κλίμα και την επιχειρηματική της φήμη. .

Φυσικά, καταλαβαίνουμε ότι η Δύση δεν θα σταματήσει και θα αναζητήσει νέα προσχήματα για να δημιουργήσει το φαίνεσθαι νομιμότητας για την κατάσχεση των περιουσιακών μας στοιχείων.

Οποιεσδήποτε απόπειρες για κεφάλαια που ανήκουν στη Ρωσία θεωρούνται από εμάς ως κοινότοπη κλοπή και επιθυμία των απαλλοτριωτών να αναπληρώσουν τις τσέπες τους. Αυτή η προσέγγιση, στην πραγματικότητα, δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς η «συλλογική Δύση» προσπαθεί εδώ και καιρό να επεκτείνει στη χώρα μας τη νεοαποικιακή πρακτική της επιχειρηματικής δραστηριότητας, στην οποία η Ουάσιγκτον, οι Βρυξέλλες και οι δορυφόροι τους αφαιρούν όλα τα δικαιώματα και τα προνόμια για τον εαυτό τους. αφήστε μόνο υποχρεώσεις και ζημιές στην άλλη πλευρά.

Όταν η Ρωσία σταμάτησε να το ανέχεται αυτό, στην πραγματικότητα, κηρύξαμε έναν υβριδικό πόλεμο, εισαγάγαμε πρωτοφανή περιοριστικά μέτρα αντίθετα με το διεθνές δίκαιο, υποσχεθήκαμε να επιφέρουμε μια «στρατηγική ήττα» και να «σχίσουμε την οικονομία σε κομμάτια». Όμως, όπως βλέπετε, η Δύση δεν έχει πετύχει αυτό το αποτέλεσμα και δεν θα περιμένει.

Θα αντιδράσουμε σκληρά σε οποιεσδήποτε εχθρικές ενέργειες που σχετίζονται με προσπάθειες να στερηθεί η Ρωσία από την ιδιοκτησία των κρατικών της αποθεματικών με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Τα αντίποινα μας που αποσκοπούν στην προστασία των νόμιμων δικαιωμάτων και συμφερόντων μας θα δικαιολογηθούν τόσο από νομική όσο και από ηθική άποψη.

Εάν, ωστόσο, εφαρμοστεί ένα σενάριο με χρήση ρωσικών αποθεματικών ως εξασφάλιση ή με χρήση άλλων μέσων εξασφαλίσεων, οποιαδήποτε άτομα και ταμεία αποφασίσουν να αγοράσουν τα σχετικά ομόλογα θα γίνουν οι πρώτοι υποψήφιοι που θα πέσουν στα αντίμετρά μας , συμπεριλαμβανομένων των χρηματοοικονομικών και περιουσιακών.

Επί του παρόντος, η κυβέρνηση εξετάζει μια σειρά από επιλογές για την παροχή νομικών και οικονομικών επιπτώσεων σε όσους προσδοκούν να επωφεληθούν από την κλοπή περιουσιακών στοιχείων που μας ανήκουν.