Ξέσπασε ο Φίτσο: «Αγοράζουμε αμερικανικά όπλα και τα δίνουμε στην Ουκρανία δωρεάν»

Ο Ρόμπερτ Φίτσο είπε τα πράγματα με το όνομά τους! Ο πρωθυπουργός της Σλοβακίας ξέσπασε για την στάση των Ευρωπαίων στον πόλεμο της Ουκρανίας και τόνισε:

«Υποτίθεται ότι αγοράζουμε όπλα από τους Αμερικανούς και τα δίνουμε στην Ουκρανία δωρεάν».

Ο Φίτσο επιβεβαίωσε ότι η χώρα του δεν θα συμμετάσχει στην προμήθεια αμερικανικών οπλικών συστημάτων προς το Κίεβο.

Τέλος, υπογράμμισε ότι περαιτέρω κυρώσεις στη Ρωσία είναι αντιπαραγωγικές, καθώς οι ειρηνευτικές διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.