Βολεύτηκε και η Αλεξία Μπακογιάννη-Στην εταιρεία της η “επικοινωνία” Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς

2.356€ το μήνα θα παίρνει η Αλεξία Μπακογιάννη