Το Τάγμα Αζόφ άφησε μόνο 25αμάχους να φύγουν-Οι άλλοι είναι «ασπίδα»!

Το Τάγμα Αζόφ άφησε μόνο 25 αμάχους να φύγουν από το Azovstal για την ακρίβεια από τα υπόγεια του Azovstal.

Οι υπόλοιποι χρησιμεύουν για «ασπίδα». Αν δεν υπήρχαν οι άμαχοι, οι ρωσικές δυνάμεις μπορεί να χρησιμοποιούσαν πιο δυναμικά μέσα για να βγάλουν έξω τους εναπομείναντες ενόπλους Ουκρανούς.