Για το πως αντιμετωπίζει το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ ο Κ.Μητσοτάκης, σχολίασε ο Α.Κανάκης σήμερα από την εκπομπή του Ράδιο Αρβύλα.
«Σιχαίνομαι όταν κάποιος βλέπει να γίνονται γύρω του πολλά πράγματα και επιλέγει να εκφράζεται σαν τουρίστας».
Για το πως αντιμετωπίζει το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ ο Κ.Μητσοτάκης, σχολίασε ο Α.Κανάκης σήμερα από την εκπομπή του Ράδιο Αρβύλα.
«Σιχαίνομαι όταν κάποιος βλέπει να γίνονται γύρω του πολλά πράγματα και επιλέγει να εκφράζεται σαν τουρίστας».