Θ.Πλεύρης: “Πάρα πολύ πιθανό να χρειαστεί και 4η-δόση σε όλο τον πληθυσμό”!!!

Δόσεις, πολλές και ατελείωτες δόσεις και όσοι αντέξουν!

«Θα θέλαμε το εμβόλιο να έχει τα χαρακτηριστικά της γρίπης που είναι εποχικό και να είναι μια φορά το χρόνο»