Συνεχή προβλήματα στις ράγες : Εκκένωση συρμού του μετρό στο Μοναστηράκι!

Τελειωμό δεν έχουν τα περιστατικά που προκαλούν ανησυχία για την ασφάλεια και ταλαιπωρία για τους χιλιάδες πολίτες που χρησιμοποιούν τα μέσα σταθερής τροχιάς.

Το πρωί του Σαββάτου (4/1) ένας συρμός του μετρό (γραμμή 3) με κατεύθυνση προς το Αεροδρόμιο εκκενώθηκε στο σταθμό Μοναστηράκι, με τους εκνευρισμένους και ανήσυχους επιβάτες να στριμώχνονται… σαν σαρδέλες στις πλατφόρμες.

Όπως γράφει η «ΕφΣυν» που έφερε στο φως το περιστατικό, ήταν λίγο μετά της 08:00 όταν ο συρμός έκανε στάση στο Μοναστηράκι και παρέμεινε ακινητοποιημένος για λίγα λεπτά, ενώ τα φώτα άρχισαν να αναβοσβήνουν.

Περίπου δέκα λεπτά αργότερα αποφασίστηκε η εκκένωση του συρμού, ο οποίος αποσύρθηκε χωρίς να δοθεί κάποια εξήγηση για το τι συνέβη και ποιο ήταν το πρόβλημα.