Σεβεροντονετσκ: Έτοιμο για πτώση-Η Ουκρανική σημαία στο κέντρο έπεσε μόνη της

Κανείς δεν ασχολήθηκε….

Προφανώς στο Σεβεροντονέτσκ είναι τόσο άσχημα τα πράγματα για τους Ουκρανούς που αν και έπεσε η ουκρανική σημαία στην κεντρική πλατεία κανείς δεν ασχολήθηκε να την στερεώσει και την άφησαν να πέσει.

Μάλλον νιώθουν πως σύντομα δεν θα κυματίζει στο κέντρο της πόλης.