Σ.Λαβρόφ: «Δεν πολεμούμε την Ουκρανία αλλά τη νέα τάξη πραγμάτων»

Έκλεισαν άρον-άρον την σύνδεση στην ΕΡΤ

Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών μίλησε για «νέα τάξη πραγμάτων» και στην ΕΡΤ έκλεισαν την σύνδεση