Οι Ρώσοι κατέστρεψαν ακόμη ένα ουκρανικό άρμα μάχης κοντά στο Ραμποτίνο. Το βίντεο δείχνει το ουκρανικό άρμα μάχης να δέχεται δύο αντιαρματικούς πυραύλους.
Απ ότι φαίνεται, μετά το Challenger 2 οι Ρώσοι έχουν βγει για κυνήγι δυτικών αρμάτων μάχης.
Εξάλλου η ηγεσία της Ρωσίας έταξε μεγάλα πριμ σε όσους στρατιώτες καταστρέψουν βρετανικά, αμερικανικά και γερμανικά άρματα μάχης.
