Πανώ για τα Τέμπη και στο ντέρμπυ Ολυμπιακού Παναθηναϊκού

Πανό για το έγκλημα των Τεμπών από τους οπαδούς του Ολυμπιακού στο Γήπεδο Καραϊσκάκη στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό:
– “ΗΤΑΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ!
ΜΠΑΖΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΧΤΙΣΑΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ!”