Η κυβέρνηση ”χαρίζοντας” το μηνιάτικο του Νοεμβρίου στους ενοικιαστές/ενοικιάστριες ανοίγει το δρόμο σε περαιτέρω αύξηση των ενοικίων !
Η κυβέρνηση ”χαρίζοντας” το μηνιάτικο του Νοεμβρίου στους ενοικιαστές/ενοικιάστριες ανοίγει το δρόμο σε περαιτέρω αύξηση των ενοικίων !