Ουκρανοί σκηνοθετούν καταστροφή ρωσικού ΤΟΜΑ για τα δελτία ειδήσεων

Την καταστροφή ενός ρωσικού ΤΟΜΑ MT-LB σκηνοθέτησε συνεργείο της ουκρανικής τηλεόρασης για τις ανάγκες του τηλεοπτικού κοινού.

Δείτε το σχετικό  βίντεο.