Οι Ρώσοι κατέστρεψαν τρεις πυροβολαρχίες S-300 των Ουκρανών στο Νικολάεφ

Ο ρωσικός Στρατός κατέστρεψε τρεις πυροβολαρχίες S-300 των Ουκρανών στην περιοχή του Νικολάεφ.

“Χθες, περίπου στις 16:00, 2 πυροβολαρχίες S-300 της αεράμυνας των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας καταστράφηκαν κοντά στην πόλη Νικολάεφ” αναφέρουν Ρώσοι πολεμικοί ανταποκριτές.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δύο αεροσκάφη Su-34 επιτέθηκαν στις θέσεις των ουκρανικών συστημάτων αεράμυνας.

Εκτόξευσαν τέσσερις πυραύλους Kh-35 εναντίον των S-300.

Οι πυροβολαρχίες βρίσκονταν περίπου 12 χιλιόμετρα βορειοανατολικά του Νικολάεφ.

Εκτός από τους εκτοξευτές S-300, καταστράφηκε ένας σταθμός ραντάρ και μια θέση διοίκησης.

Στο δεύτερο βίντεο, κτύπημα ακρίβειας από ρωσικό σύστημα “Tornado-S” καταστρέφει το ουκρανικό σύστημα αεράμυνας S-300PS πάλι στην περιοχή Νικολάεφ.

Η ρωσική έκθεση αναφέρει ότι η καταστροφή του συστήματος αεράμυνας σημειώθηκε στις 13 Αυγούστου κοντά στο χωριό Zeleny Gay.

Το κτύπημα στους S-300 δόθηκε από το MLRS 9K515 “Tornado-S”. Πρόκειται για εκσυγχρονισμένο σύστημα ΒΜ-30 “Smerch”, με κατευθυνόμενα βλήματα διαμετρήματος 300 mm εμβέλειας έως 120 χλμ.

Σύμφωνα με τους Ρώσους, η μαζική εμφάνιση του «Tornado-S»  θα εξαλείψει την απειλή που θέτει το HIMARS και τα ανάλογα του.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι δυτικοί εταίροι του Κιέβου έχουν αρχίσει να του μεταφέρουν πυραύλους κρουζ Shadow/SCALP-EG με βεληνεκές έως και 290 km και εξετάζουν το ενδεχόμενο να προμηθεύσουν ακόμη μεγαλύτερο βεληνεκές TAURUS (πάνω από 500 km).