Οι Ουκρανοί αποθρασύνονται: Χτύπησαν ξανά αμάχους στο κέντρο του Ντονέτσκ

Τι κάνει η Ρωσία; Τους καμαρώνει;

Με ευκολία πλέον οι ουκρανικές Ε.Δ. χτυπούν με αμερικανικά όπλα ακόμα και το κέντρο του Ντονέτσκ τρομοκρατώντας τους κατοίκους.

Αναφέρεται ότι 4 ρουκέτες έπληξαν τη διοίκηση της περιφέρειας Voroshylovskyi.

 Υπήρξαν επίσης πληροφορίες για πλήγματα στο κτίριο του Κεντρικού Ταχυδρομείου και στο Δραματικό Θέατρο.

Τουλάχιστον δύο πολίτες σκοτώθηκαν.