Ο Κύρτσος ψήφισε για… πρόεδρο ΠΑΣΟΚ-Καταλάβατε, λοιπόν, πως πιάστηκαν οι 300χιλ. ψήφοι;

Αφού όπως λέει ο Γ. Κύρτσος  , έφαγε οικογενειακώς στα Καμένα Βούρλα το ωραίο του φρέσκο ψάρι , αποφάσισε για το μέλλον του εγγονού του να πάει να ψηφίσει γισ Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ. Με δυό λόγια ο Γ.Κύρτσος ψήφισε ένα εκ των μετρίων υποψηφίων της Νο2-ΝΔ για να σώσει τον εγγονό του . μας έσωσε πολλές φορές το ΠΑΣΟΚ κύριε Κύρτσο. Μήπως ψηφίζοντας για Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ πήγες να σώσεις καμμιά μέλουσα βουλευτική ή ευρωβουλευτική καρέκλα  ;

Υγ. Α, και κάτι ακόμα. Μην ξεχάσεις Γιώργο να πας να ψηφίσεις και για Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ! 

Ο Λαμιώτης

Στις εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ ψήφισε ο Γιώργος Κύρτσος.

Μία αναπάντεχη συμμετοχή είχε το ΠΑΣΟΚ στις εσωκομματικές διαδικασίες για την ανάδειξη προέδρου, καθώς ψήφισε ο Γιώργος Κύρτσος.

Όπως γνωστοποίησε ο ίδιος σε ανάρτησή του στο twitter:

«Είπα να χαλαρώσω στα Καμένα Βούρλα τρώγοντας ψάρι οικογενειακώς. Απέναντί μου ο μεγαλύτερος εγγονός μου, 5 1/2 ετών. Σκέφτηκα ότι είναι άδικο για το παιδί να μεγαλώσει με μια κυβέρνηση-καθεστώς που εκτός από το δημόσιο ταμείο, ευρώ-κονδύλια λεηλατεί και το μέλλον του. Κάτι έπρεπε να κάνω. Πήγα στο δημοτικό σχολείο Καμένων Βούρλων, μετά συζύγου, και ψηφίσαμε για πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ».