Middle East Eye: “Το Ιράν έχει κερδίσει τον πόλεμο-Τράμπ και Νετανιάχου έχουν να αντιμετωπίσουν μια ιστορική ήττα”,

David Hearst , Αρχισυντάκτης Διεθνών θεμάτων του Guardian.

“Είναι η 6η ήττα τους – και πιο σημαντική- στην περιοχή, μετά το Ιράκ, τη Λιβύη, τη Συρία, την Υεμένη και Αφγανιστάν” επισημαίνει.

Κι αφού αναλύει “γιατί η ισορροπία δυνάμεων έχει αλλάξει οριστικά μετά τη νίκη του Ιράν” καταλήγει με νόημα:

“Ούτε ο Τραμπ ούτε ο Νετανιάχου μπορούν να κοιτάξουν τα έθνη τους στα μάτια και να ισχυριστούν ότι υπήρξαν οτιδήποτε άλλο εκτός από ηττημένοι από την Ισλαμική Δημοκρατία. Για άλλη μια φορά.

Και αν ήμουν ο ηγέτης του Άμπου Ντάμπι, ή κάποιου απ’ τις μοναρχίες του Κόλπου, δεν θα αναρωτιόμουν για αλλαγή καθεστώτος στην Τεχεράνη.
Θα αναρωτιόμουν, πόσο καιρό μπορώ να μείνω στην εξουσία;”

Ο Hearst εκτιμά ότι οι Τραμπ και Νετανιάχου θα εντείνουν την επιθετικότητά τους κατά της Κούβας ο πρώτος και τη βαρβαρότητα του Ισραήλ σε Γάζα και Λίβανο, για να “ξεχαστεί” το χουνέρι απ’ το Ιράν!