Ανάρτηση του αντιπροέδρου του συμβουλίου Ασφαλείας της Ρωσικής Ομοσπονδίας, Ντμίτρι Μεντβιέντεφ, στο Telegram:
«Θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε [την Ουκρανία] στη μη αναστρέψιμη πορεία της προς την πλήρη ευρωατλαντική ολοκλήρωση, συμπεριλαμβανομένης της ένταξης στο ΝΑΤΟ».
Αυτό είπαν χθες οι εχθροί μας στη Διακήρυξη της Συμμαχίας στην Ουάσιγκτον.
Το συμπέρασμα είναι προφανές. Πρέπει να κάνουμε τα πάντα ώστε η «μη αναστρέψιμη πορεία» της Ουκρανίας προς το ΝΑΤΟ να τελειώσει είτε με την εξαφάνιση της Ουκρανίας είτε με την εξαφάνιση του ΝΑΤΟ. Και καλύτερα και των δύο.
Ολιγόλογος και περιεκτικός. Όπως έλεγαν οι πρόγονοί μας, το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν…
