Μεγάλες ζημιές υπέστη «ναυαρχίδα» Ρώσικου στόλου-Από πυρκαγιά ή από ουκρανικούς πυραύλους;

Μεγάλες ζημιές υπέστη τα ξημερώματα  η ρωσική «ναυαρχίδα» της Μαύρης Θάλασσας, Moskva, μετά από έκρηξη στο κατάστρωμά της, όπου φυλάσσονταν πυρομαχικά.

Όπως παραδέχτηκε το ρωσικό υπουργείο Άμυνας, το πλοίο έχει υποστεί «σοβαρές ζημιές».

«Τα πυρομαχικά του καταδρομικού Moskva πυροδοτήθηκαν ως αποτέλεσμα πυρκαγιάς στο πολεμικό πλοίο», ανέφερε χαρακτηριστικά συμπληρώνοντας ότι όλο το πλήρωμα έχει απομακρυνθεί και τα αίτια της πυρκαγιάς διερευνώνται.

Από την πλευρά της, η Ουκρανία σημείωσε ότι το σκάφος, μήκους 186 μέτρων, χτυπήθηκε από τους πυραύλους Neptune.

Ο βοηθός του προέδρου της Ουκρανίας, Oleksiy Arestovych είπε ότι οι Ρώσοι διασώστες δεν μπόρεσαν να φτάσουν στο σκάφος, στο οποίο θα μπορούσαν να επέβαιναν έως και 510 μέλη του πληρώματος.