Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτηση του στο Instagram.
Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτηση του στο Instagram.