Λάθος κόμματα “επιλέγει” το Άγιο Όρος;

Η ειδησεογραφία, αποτυπώνοντας αντικειμενικά ή λαθεμένα δεν ξέρω, γράφει ότι το Άγιο Όρος απογοητευμένο πλήρως από την κυβέρνηση, έχει, αλλοίμονο, στραφεί προς τη “Νίκη” και τον Κυριάκο Βελόπουλο.

Πολύ σωστά είναι απογοητευμένο το Άγιο Όρος από την κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Θέλω να ελπίζω, όμως, ότι οι ηγούμενοι και μοναχοί του Αγίου Όρους έχουν μεγάλη ιστορική παράδοση και καλλιέργεια ώστε να μη διαπράξουν ένα τόσο μεγάλο ατόπημα σε βάρος της χώρας, του λαού μας και των μονών τους και να επιλέξουν είτε τον Κυριάκο Βελόπουλο είτε τη “Νίκη”.

Και ο “πρωτομνημονιακός” Βελόπουλος για πολλούς λόγους αλλά και ο “φοβικός“, “διαπλεκόμενος“, “δημοσιοσχεσίτης” αρχηγός της Νίκης, μόνο ζημίες και μεγάλες ζημίες μπορούν να διαπράξουν για κοινούς αλλά και για ιδιαίτερους λόγους ο καθένας.

Σε άλλη ευκαιρία μπορώ να γράψω πολλά και αποκαλυπτικά. Εδώ αρκούμαι περισσότερο σε αιχμηρά αποφθέγματα.

Δε θα προτείνω αυτή την ώρα επιλογές στο Άγιο Όρος, άλλωστε οι μοναχοί έχουν νου, ιστορική κρίση και διαύγεια για να μπορούν να επιλέξουν με όρους πατρίδας, αξιών και μέλλοντος και όχι με βάση δημαγωγικές κορώνες, υποκρισίες και χριστιανικά ρητά κενά από πράξεις και τον καθαρό σύγχρονο αέρα, δίχως τον οποίο οι παραδόσεις μοιάζουν με προσκόλληση στο παρελθόν και η καλοδεχούμενη χριστιανική ευρυμάθεια, συνήθως φαινομενική, ως κλείσιμο στη σύγχρονη γνώση και τη σύγχρονη, με την καλή έννοια, παιδεία.

Αρκετά καταστρέψαμε τον τόπο μας με την επιπόλαια και χωρίς γνώση, ψήφο, η οποία συχνά εδίνετο με προσκολλήσεις που γυάλιζαν απ’ έξω αλλά μέσα ήταν γεμάτες σκουριά και βρωμιές!

Ασφαλώς η ψήφος μας οφείλει να μαυρίσει σθεναρά τα κόμματα του συστήματος αλλά θα πρέπει να κατευθυνθεί σε μη συστημικά κόμματα που θα είναι αυθεντικά, θα έχουν συνέπεια, απαράμιλλο ήθος, ανιδιοτέλεια και συνδυασμό ρεαλισμού με ριζοσπαστισμό. Και αυτά στην πράξη και όχι στα λόγια. Ο τόπος δεν αντέχει άλλη προδοσία και εμπαιγμό.