Κυβέρνηση: Περιορίζει τον ανύπαρκτο οδικό φωτισμό-Θα αυξηθούν τα θανατηφόρα οδικά δυστυχήματα

Κι αυτό ονομάζεται «εξοικονόμηση ενέργειας»