Ιράν: Το καθεστώς ύψωσε την κόκκινη σημαία του σιιτικού Ισλάμ που σημαίνει «πόλεμος»

Η Τεχεράνη αναμένει να δεχτεί επίθεση τις επόμενες ημέρες;

 

Το καθεστώς στο Ιράν έχει υψώσει την κόκκινη σημαία του σιιτικού Ισλάμ στην κορυφή του τζαμιού Jamkaran.

Αυτή η σημαία συμβολίζει την «εκδίκηση» και τον «πόλεμο». Έχει υψωθεί σε κάθε στρατιωτική σύγκρουση με το Ισραήλ.