”Ιραηλινός πράκτορας” ο πρίγκιπας Παχλεβί: «Τώρα ο λαός του Ιράν να ανατρέψει το καθεστώς της Τεχεράνης»!!!

Συγχαρητήρια κε Παχλεβί : Μήπως να πουν και ευχαριστώ στο Ισραήλ ;

Ο Ρεζά Παχλεβί ο μεγαλύτερος γιος του πρώην Σάχη της Περσίας, και εξόριστος “πρίγκιπας” του Ιράν προχώρησε σε δήλωση καλώντας τον λαό του Ιράν να ανατρέψει το “δικτατορικό” καθεστώς της χώρας.

Ο Παχλεβί κάλεσε τον ιρανικό λαό λέγοντας πως τώρα είναι η ευκαιρία ο λαός να κατέβει στους δρόμους και να ανατρέψει το καθεστώς των μουλάδων.

Ο Παχλεβί είναι ο ιδρυτής και ηγέτης του Εθνικού Συμβουλίου του Ιράν, μιας εξόριστης αντιπολιτευτικής ομάδας, που συμμετέχει στο ιρανικό “δημοκρατικό” κίνημα και είναι επικριτής της κυβέρνησης της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν.

 

 

 

sharethis sharing button