Αποτυχημένοι, ι πιλότοι Αμερικάνοι πυροσβέστες, ρίχνουν άμμο στην κατάσβεση, πετυχαίνουν και κανέναν άνθρωπο από κάτω….μια και τη φωτιά την χάνουν στη ρίψη.
Όλα καλά, να πάει κόσμος να τον εκπαιδεύσουν..
Αποτυχημένοι, ι πιλότοι Αμερικάνοι πυροσβέστες, ρίχνουν άμμο στην κατάσβεση, πετυχαίνουν και κανέναν άνθρωπο από κάτω….μια και τη φωτιά την χάνουν στη ρίψη.
Όλα καλά, να πάει κόσμος να τον εκπαιδεύσουν..