Η “Νέα Αριστερά” ουρά της λυσσώδους Δυτικής υστερίας κατά του Ιράν

Έχουμε μπερδευτεί ανεπανόρθωτα. Δεν ξέρουμε, πλέον, αν η “Νέα Αριστερά” αντιγράφει το ΚΚΕ ή το ΚΚΕ τη “Νέα Αριστερά”.

Αναφερόμαστε στην επίθεση αντιποίνων του Ιράν στο Ισραήλ. Το μεν ΚΚΕ χαρακτηρίζει τα αντίποινα του Ιράν κατά του Ισραήλ “επικίνδυνη κλιμάκωση του πολέμου”(!), η δε “Νέα Αριστερά” τονίζει ότι τα αντίποινα του Ιράν “γεννούν τον κίνδυνο μίας γενικευμένης σύρραξης στη Μ. Ανατολή”(!).

Με δύο λόγια, οι δύο αυτές, “κομμουνιστική” η μεν και “αριστερή” η δε, δυνάμεις θα πανηγύριζαν για την στάση του Ιράν, εφ’ όσον το τελευταίο καθόταν στα αυγά του και υφίστατο αγόγγυστα την ανείπωτη τραγωδία των Παλαιστινίων και το δικό του εξευτελισμό, μαζί με τις δολοφονίες στο έδαφός του ανώτατων στρατιωτικών στελεχών και άμαχων πολιτών του.

Αυτόν τον κλιμακούμενο αδίστακτο και βρώμικο επεκτατικό πόλεμο του Ισραήλ, “Νέα Αριστερά” και ΚΚΕ τον θεωρούν απόλυτα ανεκτό και σε κάθε περίπτωση ανάξιο στρατιωτικής απαντήσεως.

Ούτε καν πάει το μυαλό τους ότι μία τέτοια στάση όχι μόνο δεν έχει σχέση με τον αγώνα για την ειρήνη αλλά και ότι εκ των πραγμάτων έχει οδηγήσει στη σημερινή σιωνιστική αποθράσυνση.

Τι να κάνουμε όμως, όταν κάποιοι θέλουν να κρατούν ισορροπίες και να πατούν με τέτοια θυελλώδη φουρτούνα σε δύο βάρκες – τα λένε όλα με τρόπο που να επιδέχονται πολλαπλές ερμηνείες και ουσιαστικά να μη λένε τίποτα(!).

Έχουν δίκιο οι Ιρανοί και οι σύμμαχοί τους σύντροφοι, συναγωνιστές και φίλοι…

Μην μασάτε τα λόγια σας και στραμπουλάτε τη γλώσσα σας.

Οι μεσοβέζικες τοποθετήσεις τους μόνους που εξυπηρετούν είναι τους γενοκτόνους αποικιοκράτες(!).