Γιατί ο Π.Πολάκης στηρίζει τον «ακατανόμαστο»….;

Φίλοι / ες αναγνώστες ρωτάνε τη στήλη: Γιατί ο Π. Πολάκης στηρίζει τον Στ. Κασσελάκη για Προέδρο του «ΣΥ.ΡΙΖ.Ανασυγκρότησης»;

Απορώ, τους απαντώ, γιατί ρωτάτε εμένα. Για μένα, χωρίς να μου πέφτει λόγος, η «κατάληξη» αυτή ήταν αναμενόμενη και προδιαγεγραμμένη. Οι μεγάλες <<αγριάδες>> θέλουν το <<κασσελάκι>> τους  –  Που να δείτε τι έρχεται μετά!

Κ.Τ