Γεροβασίλη : Δεν φοβήθηκα ποτέ την ευθύνη!

Όλγα Γεροβασίλη στο Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ : ” Eίμαι παρούσα , δεν φοβήθηκα ποτέ την ευθύνη’‘ . 

Να σκεφτείτε ότι χωρίς αιδώ , πήρε την ευθύνη , δίπλα στον Τσίπρα , για μια καρέκλα αλλά και τα λάφυρα.  που αντιπροσώπευε η καρέκλα, να εξαπατήσει τον ελληνικό λαό και να καταπιεί τρία μνημόνια η αθεόφοβη !

Δεν θα πάρει τώρα την ευθύνη για Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ; Σαν τρελλή! Το θέμα είναι πόσοι θα βρεθούν να πάρουν την ευθύνη να την ψηφίσουν!

Κ.Τ.