Δυτικά ΜΜΕ: “Ρώσοι ξεκινούν επίθεση σε όλο το ανατολικό μέτωπο”

Το ρωσικό Πυροβολικό «μαλάκωσε» τις ουκρανικές γραμμές

H Ρωσία ξεκινάει μαζική επίθεση σε όλο το μέτωπο της ανατολικής Ουκρανίας.

Όλο τον προηγούμενο μήνα μετέφερε υποδομές και κέντρα διοικητικής μέριμνας κοντά στον άξονα Σεβέρσκ-Μπάκχμουτ.

Ακόμα και στην Δύση παραδέχονται πως η μεγάλη έφοδος θα γίνει αυτή την εβδομάδα και ότι το ρωσικό Πυροβολικό έχει «μαλακώσει» πολύ τις ουκρανικές γραμμές άμυνας προκαλώντας δυσθεώρητες απώλειες.