Δικτατορία στο ΣΕΦ και παντού-Απαγορεύονται οι παλαιστινιακές σημαίες!!!

Οκτώ οπαδοί του Ολυμπιακού, αναγνωρίστηκαν από τις κάμερες της αστυνομίας και συνελήφθησαν χτες βράδυ στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας!

Το … “έγκλημά” τους ότι υποδέχτηκαν την Ισραηλινή ομάδα μπάσκετ της Μακάμπι, που έπαιζε ο Ολυμπιακός με σημαίες της Παλαιστίνης και πανό αλληλεγγύης!