Την στιγμή που για τη συνολική Δύση δεν υπάρχει τίποτε άλλο παρά η στήριξη των
ουκρανοναζί, στη Δυτική όχθη της Παλαιστίνης και συγκεκριμένα στην Τζενίν, η
κυβέρνηση του Ισραήλ σφαγιάζει Παλαιστίνιους και βομβαρδίζει τη Λωρίδα της Γάζας, σε
μια πρωτοφανή επίδειξη δύναμης , αυταρχισμού και περιφρόνησης του διεθνούς δικαίου.
Τα γεράκια του Ισραήλ, επικαλούνται τον πόλεμο κατά της τρομοκρατίας για να
νομιμοποιήσουν τις άνομες πράξεις τους με την διαρκή στήριξη και κάλυψη των ΗΠΑ-
ΝΑΤΟ-ΕΕ.
Η επέκταση των παράνομων εποικισμών είναι ο προφανής λόγος. Η Ελληνική κυβέρνηση
και το πολιτικό κατεστημένο , παρακολούθημα του Ισραήλ και Αμερικανονατοϊκό
φερέφωνο , καλύπτουν την τακτική των μαζικών δολοφονιών των Παλαιστινίων.
Ο Ελληνικός λαός, πάντα στήριζε τον αγώνα του αδούλωτου λαού της Παλαιστίνης για
ελευθερία και αυτοδιάθεση στην πατρώα γη.
Το ΔΗ.Κ.Ε.Α καταδικάζει τις άνανδρες επιθέσεις των γερακιών του Ισραήλ σε βάρος
αμάχων
Καλούμε σε συμμετοχή και αλληλεγγύη στην κινητοποίηση παλαιστινιακών οργανώσεων
και Ελληνικών δημοκρατικών και αντιιμπεριαλιστικών δυνάμεων, σήμερα Πεμπτη 6/7, 18.30 στην Πρεσβεία του Ισραήλ.
