Μπάϊντεν-Μπερδεύει Μέρκελ…με Κολ-Ζαχάροβα-Είναι μέντιουμ, μιλάει με πεθαμένους

Η κατάντια της υπερδύναμης, να ηγείται άνθρωπος με φανερή πλέον άνοια….

Πάει αυτός – λάλησε…

Βλέπει … πεθαμένους και … μιλάει μαζί τους!

Λίγες μέρες μετά τη συζήτηση με τον Μιττεράν που διηγήθηκε ο Μπάιντεν ότι έγινε το 2021 ενώ ο πρώην Γάλλος Πρόεδρος ήταν πεθαμένος από το … 1996, χτες ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, διηγήθηκε ότι κουβέντιασε στην ίδια Σύνοδο του G7 με τον … Καγκελάριο της Γερμανίας Χέλμουτ Κόλ (έφυγε το 1998, πέθανε το 2017).

Οι δικοί του έσπευσαν να τον … δικαιολογήσουν ότι τον … μπέρδεψε με την Μέρκελ – μόνο που ο Κολ δεν φορούσε φουστάνια!

Με τρομάζει, μήπως ο Μπάιντεν, δει στην κατάσταση που είναι και το … φάντασμα του Στάλιν, τον πιάσει πανικός και … πατήσει το κουμπί των πυρηνικών

– Ναι, δεν είναι για γέλια, αυτός έχει το δικαίωμα πυρηνικού χτυπήματος!

Ωραίο σχόλιο της Μαρίας Ζαχάροβα επι του θέματος:

“Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν είπε ότι το 2021 μίλησε με τον γερμανό καγκελάριο Χέλμουτ Κολ, ο οποίος πέθανε το 2017. Η υπηρεσία Τύπου του Λευκού Οίκου ενημέρωσε γι’ αυτό την Τετάρτη.

Γι’ αυτό οι Αμερικανοί δημοσιογράφοι θέλουν να επικοινωνούν με έναν κανονικό πρόεδρο και όχι με ένα “μέντιουμ”!