Azovstal: Οι Ρώσοι μπήκαν μέσα στο βιομηχανικό συγκρότημα κατά Ουκρανούς

Οι ρωσικές δυνάμεις μπήκαν στον χώρο του αχανούς εργοστασίου χάλυβα Αζοφστάλ, στη Μαριούπολη, ανέφερε το απόγευμα της Τετάρτης ένας σύμβουλος της ουκρανικής προεδρίας, μιλώντας στο Radio Free Europe/Radio Liberty.

Αν κρίνουμε από τις εικόνες του σημερινού βομβαρδισμού του βιομηχανικού συγκροτήματος σήμερα από τους Ρώσους, ως μόνο συμπέρασμα προκύπτει ότι έχει δοθεί η εντολή να «τελειώνει» η ιστορία με τους εναπομείναντες μαχητές του νεοναζιστικού Τάγματος Αζόφ.