Προμηνύματα εκφασισμού και νέας φασιστικής επέλασης αναδύονται από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αιγίου, το οποίο αθώωσε, άκουσον – άκουσον, τον μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο, ο οποίος εξέφρασε προθέσεις δολοφονίας των ομοφυλόφιλων και εξύμνησε τους ναζί για το πογκρόμ ενάντια στους τελευταίους.
Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο την δικαιοσύνη αλλά και την εκκλησιαστική ιεραρχία. Γιατί σιωπά;
Σ΄ ένα νέο κήρυγμα μίσους κατά των ομοφυλόφιλων προχώρησε ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, αυτή τη φορά εντός της αίθουσας του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αιγίου όπου αθωώθηκε για ένα άρθρο που είχε δημοσιεύσει και στο οποίο αποκαλούσε τους ομοφυλόφιλους «αποβράσματα» και προέτρεπε τους πιστούς να τους «φτύσουν».
«Το φτύστε τους είναι το λιγότερο. Αν είχα όπλο, και μπορούσα από τον νόμο, θα το χρησιμοποιούσα να τελειώνουμε» τόνισε ο μητροπολίτης Καλαβρύτων ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε: «Αν παρόμοια φρασεολογία χρησιμοποιούσαν οι ναζί, τότε μπράβο».
Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αιγίου έκανε ότι δεν ακούει και δέχτηκε τον ισχυρισμό του κατηγορουμένου ότι οι εκφράσεις «φτύστε τους, μαυρίστε τους» αναφέρονταν σε πολιτικούς (!) και όχι σε ομοφυλόφιλους και ότι ήταν μεταφορικές, με αποτέλεσμα να αθωωθεί!!!
