Δεν ήταν ο Μίκης που ξέραμε…

Τελικά πάλι επιβεβαιώνεται, ότι πονάει περισσότερο η πληγή που σου ανοίγει ο “δικός σου” άνθρωπος !
Ο άνθρωπος που αγάπησες, που επένδυσες επάνω του ελπιδες και τον εμπιστεύτηκες.
Ο άνθρωπος που συμπορεύτηκες και σε ενέπνευσε!
Αυτός που σε στήριζε συναισθηματικά και έδειχνε να σε καταλαβαίνει!
ΟΧΙ λοιπόν…
Δεν είναι, ή δεν μπορεί να είναι, ο δικός μας ο Μίκης, αυτό το πρόσωπο που παρουσιάστκε και μιλησε σήμερα στο Σύνταγμα!
Οχι! Δεν είναι αυτός που του εμπιστεύτηκαν τα ποιήματά τους, ο Ρίτσος, ο Σεφέρης, ο Ελύτης και οι άλλοιμεγάλοι ποιητές μας, για να τα μελοποιήσει.
Οχι! Δεν είναι αυτός που μελοποίησε τους καϋμούς και τα βάσανα της φτωχολογιάς!
Όχι! Δεν είναι αυτός που ξεσήκωνε και οδηγούσε, με τα τραγούδια του, τα λαϊκά στρώματα στους αγώνες τους!
Οχι! Δεν είναι αυτός που ενέπνεε την νεολαία και τους εργάτες στον αγώνα κατά της δικατορίας και τις κατοπινές γενιές στις καθημερινές τους διεκδικήσεις!
Οχι! Δεν είναι αυτός που λατρέψαμε, μας συγκινούσε και που ήμασταν πάντα έτοιμοι να κατανοήσουμε και να δικαιολογήσουμε τα τυχόν λαθη του!
Ακόμη και για την σημερινή του παρουσία, κάποιοι από εμας, πιστευαν, ότι “δεν μπορεί κάτι θα πεί” που να στηρίξει το κόσμο που τον λάτρεψε…
Μάταια όμως…
Σήμερα παρουσιάστηκε σε άλλο ακροατήρια, που μέχρι τώρα τον εχθρευόταν και με άλλο πρόσωπο!
Ξέχασε να πει κάτι και να στηρίξει τον εξαθλιωμένο λαό των μνημονίων!
Αυτούς που κοιμούνται στους δρόμους και ψάχνουν για τροφή στους κάδους των σκουπιδιών.
Για τα άνεργα παιδιά της πατρίδας που ζουν χωρίς ελπίδα και μέσα στην καταθλιψη!
Τα παιδιά που οδηγούνται στην ξενιτιά, για ένα αβέβαιο μέλλον.
Για τους παππούδες και τις γιαγιάδες που προσπαθούν να ζήσουν τα παιδιά τους με την πενιχρή τους σύνταξη!
Για τα σπίτια που δεν έχουν θέρμανση και τους άρρωστους πιυ δεν μπιρούν να αγοράσουν τα φάρμακά τους
Για, για, για……
Για την ισοπεδωμένη κοινωνία μας….
Ήταν ένας άλλος Μίκης, που μιλούσε σε ακροατήριο που στην πλειοψηφία του καταλάβαινε μια άλλη γλώσσα από την δική μας!
Και τους χάιδεψε τα αυτιά με αυτά που είπε…
Και τα πρόσωπα μπορεί να έρχονται και να παρέρχονται, όμως τα πιεστικά προβλήματα παραμένουν.
Περιμέναμε από τον Μίκη, σε αυτή την ζοφερή κατάσταση, να σταθεί στην ίδια όχθη μαζί μας.
Δυστυχώς μας απαγοήτευσε…
ΟΧΙ Ο ΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΞΕΡΑΜΕ!
Ο ΑΛΛΟΣ ΜΙΚΗΣ….