Κλειστό σήμερα το Ειρηνοδικείο Αθηνών μετά τα χθεσινά γεγονότα με χρήση χημικών από τα ΜΑΤ μέσα στο κτίριο

Κλειστό θα παραμείνει σήμερα το Ειρηνοδικείο Αθηνών μετά τα σοβαρά επεισόδια και τα χημικά που έπεσαν μέσα στο κτίριο. Η ατμόσφαιρα παραμένει αποπνικτική.
Η είσοδος των ανθρώπων και η παραμονή τους εκεί καθίσταται αδύνατη και έτσι πάρθηκε η απόφαση να μην λειτουργήσει.