Αίσχος! Τη γλίτωσε ο Tony Blair. Δεν διώκεται για τον πόλεμο στο Ιράκ. Μόνο ο Σαντάμ απαγχονίσθηκε

Καμία δίωξη δεν θα ασκηθεί στον Tony Blair για την εμπλοκή της Βρετανίας στον πόλεμο του Ιράκ, σύμφωνα με απαράδεκτη απόφαση του βρετανικού Ανώτατου Δικαστηρίου, το οποίο δίνει κάλυψη στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο σε βάρος του Ιράκ και δολοφονεί για δεύτερη φορά τα θύματα αυτού του βρώμικου πολέμου, Βρετανούς και Ιρακινούς.
Ο πρώην στρατηγός του Ιρακινού στρατού , Αμπντούλ Ουαχίντ Σανάν αλ Ραμπάτ υποστήριξε ότι ο πρώην πρωθυπουργός της Βρετανίας είχε διαπράξει το «έγκλημα της επιθετικότητας» με την εισβολή στο Ιράκ το 2003, αλλά το βρετανικό δικαστήριο απεφάνθη ότι δεν υφίσταται (!) τέτοιο έγκλημα στην Αγγλία και την Ουαλία και ως εκ τούτου δεν έχει καμία τύχη μια τέτοια δίκη.
Ο Tony Blair, που διετέλεσε πρωθυπουργός της Βρετανίας από το 1997 έως το 2007, κατηγορείται ότι εξαπάτησε την κοινή γνώμη της χώρας του υποστηρίζοντας μαζί με τον Τζορτζ Μπους τον νεώτερο και τους επιτελείς του ότι ο Σαντάμ Χουσεϊν κατείχε όπλα μαζικής καταστροφής, για να μετάσχει η Βρετανία στην υπό τις ΗΠΑ εισβολή στο Ιράκ. Οι αιτιάσεις αυτές ουδέποτε αποδείχθηκαν.
Στον πόλεμο του Ιράκ σκοτώθηκαν 176 μέλη των βρετανικών ενόπλων δυνάμεων, ενώ οι επιχειρήσεις στοίχισαν περί τα 9.6 εκατομμύρια λίρες στη βρετανική οικονομία.
Αναλυτές θεωρούν ότι η εισβολή στο Ιράκ πυροδότησε τη σεχταριστική βία στη χώρα, που αποδείχθηκε γόνιμο έδαφος για την εμφάνιση του λεγόμενου «Ισλαμικού Κράτους».