Η περίπτωση του Γιώργου Φιλιππάκη είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Μπορεί να μην υπήρχε σύλληψη, υπήρξε όμως επικοινωνιακά σχεδιασμένη ενέργεια, σε ρόλο τροχιοδεικτικό, με τη συμμετοχή είτε της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, είτε «άλλων». Ο λογαριασμός του υπέστη «hacking» και οι αντιδράσεις… ζυγίστηκαν.
Παράλληλα η υπόθεση της κατάθεσης φακέλου με ονόματα χρηστών των social media από τον Γιάννη Στουρνάρα στον Ν. Τόσκα και στην ΔΗΕ παραμένει.
Το κλίμα Σάλεμ που κυριαρχεί τις τελευταίες μέρες στα ΜΜΕ, μόνο τυχαίο ή συγκυριακό δεν είναι.
Το μνημονιακό καθεστώς, με σχέδιο –λες και οργανωμένο από καιρό-προχωράει σε επίπεδο προ-καταστολής. Ένα βήμα πριν το κράτος έκτακτης ανάγκης.
Γνωρίζουν ότι το σοκ, που έχει προκαλέσει στη κοινωνία η διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, έχει αρχίσει να αγγίζει πλέον τα όριά του. Το μαζικό μίσος που ξέσπασε στα social media, με αφορμή το περιστατικό Παπαδήμου, είναι ενδεικτικό μιας δυναμικής, που το καθεστώς το γνώριζε και τώρα θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπ όψιν του.
Στόχος: να μην επαναληφθούν τα φαινόμενα του 2011-2012. Κι σε αυτή τη λογική ενεργοποιείται το καθεστώς προ-καταστολής. Οριακή εξάντληση κάθε νομικού πλαισίου, καλλιέργεια κλίματος συνενοχής, δηλώσεις πειθάρχησης, μαζική προπαγάνδα χωρίς χαραμάδες, απόλυτη υποταγή της δικαστικής και πολιτικής εξουσίας, τρομοϋστερία.
Σαν Πρωθιερείς αυτού του μακαρθικού κλίματος λογικό ήταν να εμφανιστούν οι «ακραίοι» νεοφιλελεύθεροι. Οι ίδιοι που χειροκροτούσαν, όταν η «ακτιβίστρια» Madonna δήλωνε ότι θέλει να ανατινάξει τον Λευκό Οίκο, λόγω του μισογύνη Τραμπ.
Όμως το χορό θα σύρει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Όπως σε όλα, έτσι κι εδώ. Υπερθεματίζοντας. Ξεπερνώντας τους έκπληκτους Πορτοσάλτε δασκάλους.
Όπως προχώρησαν σε δύο ακραία νεοφιλελεύθερα Μνημόνια.
Όπως προχωρούν σε «περισσότερο ΝΑΤΟ» και συμμετοχή σε πολεμικούς τυχοδιωκτισμούς.
Υπηρετώντας μέχρι τέλους το ευρωατλαντικό όραμα της νεοαποικιακής Ελλάδας.
Σε μια Ευρώπη που πραγματικά αλλάζει.
Μόλις πριν λίγες εβδομάδες, στην Ισπανία, χρήστης του twitter καταδικάστηκε σε δύο χρόνια φυλάκιση, άνευ αναστολής, γιατί σε μήνυμα έβρισε το Βασιλέα.
Στη Γερμανία, σε μια μικρή πόλη του κρατιδίου της Σαξονίας-Άνχαλτ, χτίζεται ένα από τα πιο σύγχρονα ευρωπαϊκά στρατόπεδα εκπαιδεύσεως στρατευμάτων που θα επιχειρούν σε ευρωπαϊκές πόλεις.
Στη Γαλλία ο «Λουκάς» Μακρόν, στην επινίκια ομιλία του, έθεσε ως προτεραιότητα να τεθεί το καθεστώς στη πρώτη γραμμή του πολέμου κατά της τρομοκρατίας. Εντός και εκτός. Η Γαλλία της δημοκρατίας, φλερτάρει σοβαρά με την υποψηφιότητα να είναι η πρώτη δυτικοευρωπαϊκή χώρα που το καθεστώς της προ-καταστολής θα περάσει στο επόμενο στάδιο.
Πραγματικά η Ευρώπη αλλάζει. Επικίνδυνα.
Και στη χώρα μας η απογοήτευση και η οργή κατά πάντων, μπορούν να βρουν θετική διέξοδο μόνο σε ένα ρεαλιστικό όραμα. Πέρα από τις Σειρήνες του κυβερνητισμού ή την ευκολία του σεχταριστικού αναχωρητισμού.
Και ο αγώνας για τα δημοκρατικά δικαιώματα θα επανέλθει ως μεγάλο στοίχημα μετωπικών συγκλίσεων. Και εδώ τίποτα δε θα μας συγχωρέσει η ιστορία.
Γιατί το καθεστώς «Alexis» («αριστερή» καταγωγή, νεοφιλελεύθερη οικονομική πολιτική, ακραία επιθετική στοίχιση στον ευρωατλαντικό-σιωνιστικό άξονα)… όπως κρύβει επιμελώς στη ντουλάπα τη γραβάτα του νεοφιλελέ, έτσι έχει κρεμασμένη, ακριβώς δίπλα, τη στολή του στρατοδίκη. Πάντα έτσι συνέβαινε στην ανελέητη ιστορία.
O Alexis και σε ρόλο στρατοδίκη. Καθεστώς προ-καταστολής, απέναντι στο τυφλό μίσος της κοινωνίας
