Τα συλλυπητήρια της ντροπής

Έχουν θράσος στο ΣΥΡΙΖΑ και στα άλλα μνημονιακά κόμματα και αναφέρομαι στις ηγεσίες τους, να στέλνουν συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων της τραγωδίας.
Και μιλάω για θράσος, διότι η πολύνεκρη τραγωδία στο Άδενδρο δεν ήταν απλώς ατύχημα αλλά έγκλημα με πολιτικές ευθύνες.