Χρειάστηκε να φέρει κόσμο απ ‘ όλο τον Πειραιά και τους γύρω δήμους αλλά και ειδικά πούλμαν προς ενίσχυση για να καταφέρει ο Αλ . Τσίπρας να κάνει μια αποτυχημένη , άτονη και με συμμετοχή αρκετά μικρότερη από ανάλογες συγκεντρώσεις τοπικών βουλευτών στην πλ. Αγίου Νικολάου της Κοκκινιάς , ενώ δεν έλειψαν από το χώρο της πλατείας και φωνές αποδοκιμασίας περί ”προδοσίας” και ”νέων δημοψηφισμάτων” , μιας πλατείας που πρέπει να σημειώσουμε ότι ήταν πρωτοφανώς περικυκλωμένη από πολλές κλούβες των Ματ .
Είναι κωμικό ότι ο Αλ. Τσίπρας σε μια ιδιαίτερα πτωχή και χωρίς τίποτα το ριζοσπαστικό , το καινοτόμο και ανατρεπτικό στην διαχειριστική , παροχολογική και απόλυτα συστημική και υπηρετική στην υπέρτατη εξουσία της διαπλοκής , της ολιγαρχίας και των ξένων επικυρίαρχων κέντρων ομιλία του , θεώρησε σκόπιμο να υπερηφανευθεί για το γεγονός ότι η διαπλοκή , οι χειραγωγημένες δημοσκοπήσεις και η μιντιοκρατία τον ανέδειξε μέσα σε λίγες μέρες ως εκ θαύματος ”αξιωματική αντιπολίτευση” και στις εκλογές θα τον αναδείξουν και κυβέρνηση !
Αλίμονο μας!
Κ.Μ.









































