O Συνεταιρισμός Μητσοτάκη-Τσίπρα αποθεώνεται από ξένα κέντρα , διαπλοκή , μιντιοκρατία και καλοταϊσμένες δημοσκοπήσεις- Ο Τσίπρας ”δολοφονεί” τον ΣΥΡΙΖΑ

Απορεί κανείς για τις γελοίες αντιδράσεις των ”στελεχών” του ΣΥΡΙΖΑ , συνυπεύθυνων για το διασυρμό του . 

Αυτά τα στελέχη (Ν. Παπάς , Ρ. Δούρου , Π. Πολάκης κλπ κλπ ) δεν αγανάκτησαν τότε που ψήφιζαν το καταστροφικό τρίτο μνημόνιο αλλά και εφάρμοζαν με φανατισμό τα δυο προηγούμενα.

Δεν αγανάκτησαν όταν έκαναν το ”ΟΧΙ” του δημοψηφίσματος , ”ΝΑΙ” .

Δεν αντέδρασαν όταν ξεπουλούσαν τράπεζες και στρατηγικές και κερδοφόρες δημόσιες επιχειρήσεις . 

Δεν ξεσηκώνονταν με τους πλειστηριασμούς και μάλιστα πρώτων κατοικιών  , τη μετατροπή τους σε άβατους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς , την έλευση των funds και τις αναρίθμητες δίκες για αντίσταση κατά των πλειστηριασμών σε βάρος Λαφαζάνη κλπ κλπ .

Αγανάκτησαν όμως τώρα και βγαίνουν απ’ τα ρούχα τους γιατί ο Τσίπρας τους λυντσάρει και κινδυνεύουν να χάσουν τις καρέκλες τους υπερφαλαγγιζόμενοι από νέους και άγνωστους καρεκλοθήρες που όταν μιλάνε για την Αριστερά σιχαίνεσαι τον εαυτό σου ! 

Ας μην τα βάζουν με τον Φάμελλο, πρώτο και καλύτερο αναρριχησία . Την καρέκλα του πάει να σώσει και αυτός γονατίζοντας με εντολές των χρηματοδοτών στον Τσίπρα, ενώ αυτοί διαμαρτύρονται γιατί είναι ”προγραμμένοι” όσο και αν προσκύνησαν τον Τσίπρα, τον εκλεκτό υπαλληλίσκο των Δυτικών κέντρων και σύσσωμης της διαπλοκής και επομένως του πακτωλού της χρηματοδότησης και σύσσωμης σχεδόν της μιντιοκρατίας.

Ποτέ η Ελλάδα δεν έχει ξαναζήσει ένα τέτοιο γενικευμένο πολιτικό ξεπεσμό , συνοδευόμενο από βαθιά οικονομική κρίση και εξαθλίωση, κοινωνική σήψη και παρακμή της χώρας.

Κι’ όμως αυτή η βαθιά σήψη δεν θα διαρκέσει επί πολύ.

Τρέμουν οι εξουσίες ότι το βουητό του πολιτικού σεισμού θα ακουστεί γρήγορα, αν δεν ακούγεται ανεπαίσθητα κιόλας !

Ν.Ζ.