SOS!-Η Κίνα βάζει ΣΤΟΠ στα ισραηλινά και αμερικανικά δίκτυα στο Ιράν-Ορθώνει ”Μεγάλο Ψηφιακό τείχος ”στη χώρα

Το Πεκίνο έχει χαράξει μια ολοκληρωμένη στρατηγική για τη διάλυση των ισραηλινών και αμερικανικών δικτύων πληροφοριών εντός του Ιράν από τον Ιανουάριο του 2026 , χτίζοντας αυτό που οι αναλυτές αποκαλούν ”Μεγάλο Ψηφιακό τείχος” γύρω από την Ισλαμική Δημοκρατία .

Κινέζοι αναλυτές μελέτησαν τη διείσδυση της Μοσάντ κατά τη διάρκεια του 12ήμερου πολέμου τον Ιούνιο του 2025 και τα ευρήματα ήταν ανησυχητικά : πράκτορες ”φυτευμένοι” σε ευαίσθητα ιδρύματα , εκτεθειμένες κυβερνητικές βάσεις δεδομένων , συστήματα ραντάρ εξουδετερώθηκαν εκ των έσω και απενεργοποιήθηκε η αεράμυνα πριν πέσει η πρώτη βόμβα .  Το Πεκίνο μίλησε για ”νέο μοτίβο πολέμου πληροφοριών ” 

Η κινεζική απάντηση υπήρξε μεθοδική . Το Ιράν αντικαθιστά το δυτικό λογισμικό με κινεζικά κρυπτογραφημένα συστήματα , μεταναστεύοντας από το GPS στο σύστημα πλοήγησης Bei Dok , χρησιμοποιώντας προηγμένα ραντάρ , όπως το LC-8B ικανό να εντοπίσει αεροσκάφη Stealth. ; Όλα παρακολουθούνται από το Ένατο Γραφείο του Υπουργείου Ασφαλείας της Κίνας . 

Η Κίνα βλέπει τη διείσδυση της Μοσάντ ως άμεση απειλή για τις επενδύσεις της στη Λωρίδα και τη Διαδρομή , ιδιαίτερα στις εμπορικές οδούς που διέρχονται από τα Στενά του Ορμούζ , την Ερυθρά Θάλασσα και το Μπαμπ-Ελ-Μαντέμπ . Μέσω του Οργανισμού Συνεργασίας της Σαγκάης , το Πεκίνο επιδιώκει να ενσωματώσει το Ιράν σε μια ευρύτερη συλλογική αρχιτεκτονική ασφάλειας .

Η στρατηγική της Κίνας είναι ξεκάθαρη : ψηφιακή στεγανοποίηση  , ενίσχυση υποδομών και βαθμονομημένη υποστήριξη , χωρίς να προχωρεί σε άμεση στρατιωτική αντιπαράθεση . Δεν στέλνουν στρατιώτες ή πολεμικά πλοία . Στέλνουν κώδικα, δορυφόρους , ραντάρ

Πηγή : Facebook Πέτρου Τάτση