Το «κράξιμο» του Α.Κανάκη για τις δηλώσεις του Κ.Μητσοτάκη για τον ΟΠΕΚΕΠΕ «Λες και είναι τουρίστας»

Για το πως αντιμετωπίζει το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ ο Κ.Μητσοτάκης, σχολίασε ο Α.Κανάκης σήμερα από την εκπομπή του Ράδιο Αρβύλα.

 

«Σιχαίνομαι όταν κάποιος βλέπει να γίνονται γύρω του πολλά πράγματα και επιλέγει να εκφράζεται σαν τουρίστας».