Δυο στους τρις πολίτες της Ρουμανίας πιστεύουν ότι οΤσαουσέσκου ήταν ένας καλός ηγέτης

Σχεδόν οι μισοί Ρουμάνοι πιστεύουν ότι ήταν καλύτερη η ζωή επί Τσαουσέσκου

Η είδηση του τίτλου και του υπότιτλου αποτέλεσμα μιας έγκυρης φιλοδυτικής εταιρείας δημοσκοπήσεων προσφέρεται για πολλά συμπεράσματα.

Το ωραίο πάντως είναι ότι ο βαθμός της οργής και της αγανάκτησης των Ρουμάνων απέναντι  στο κατάντημα της ”ευρωπαϊκής” , ”φτωχοποιημένης” , ”ξεπουλημένης” και ”αντιδημοκρατικής” χώρας τους έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο . που ακόμα και το καθεστώς Τσαουσέσκου ”ξεπλένεται” στα μάτια τους!!! 

Ν.Ζ.