Ντροπή για τη χώρα και τη Δημοκρατία: Αδιανόητος Γεωργιάδης : Η ΝΔ είναι κυβέρνηση, έχει την πλειοψηφία , ξεχάστε την παραπομπή Βορίδη-Αυγενάκη!!!

ΠΗΓΗ Newsbreak