Κατά τη διάρκεια μαχών κοντά στο Ποκρόβσκ της ανατολικής Ουκρανίας, καταστράφηκε πλήρως από τις ρωσικές δυνάμεις το Svyato-Varvarinskaya, το οποίο ήταν ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια εμπλουτισμού άνθρακα στην Ευρώπη.
Η μονάδα, κρίσιμη για την ουκρανική βιομηχανία χάλυβα, είχε διακόψει τη λειτουργία της από τις αρχές του έτους λόγω της προέλασης ρωσικών στρατευμάτων στην περιοχή.
Το εργοστάσιο βρισκόταν κοντά στα χωριά Ουντατσνόγιε και Κοτλίνο, όπου συνεχίζονται οι σφοδρές μάχες.
Ήταν μέρος της μεταλλευτικής επιχείρησης Ποκρόφσκε, ιδιοκτησίας του Ουκρανού ολιγάρχη Ρινάτ Αχμέτοφ, του μοναδικού παραγωγού άνθρακα στην Ουκρανία.
