Καμαρώνει η κυβέρνηση για τα πλεονάσματα της φτωχοποίησης του ελληνικού λαού : Η Ελλάδα φτωχός συγγενής της ΕΕ

Σύμφωνα με τη Eurostat η Ελλάδα έχει το τρίτο υψηλότερο ποσοστό πληθυσμού σε κίνδυνο φτώχειας ή σε κοινωνικό αποκλεισμό στην ΕΕ μετά τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.