Δυο διαφορετικοί κόσμοι!
✔️ Έτσι, συμβολικά η σύγκριση!
Άντε, γιατί κάποιοι από μας έχασαν “το αίσθημα της υπεροχής μας” μετά τα ‘90 και νόμιζαν ότι “όλα είναι … Δύση”!
Δυο διαφορετικοί κόσμοι!
✔️ Έτσι, συμβολικά η σύγκριση!
Άντε, γιατί κάποιοι από μας έχασαν “το αίσθημα της υπεροχής μας” μετά τα ‘90 και νόμιζαν ότι “όλα είναι … Δύση”!