Αν ζούσε ο Αριστοφάνης τι θα έλεγε για όλα αυτά;
Εκείνος που δεν άφηνε τίποτε έξω από το σατυρικό του κόσκινο, χρησιμοποιώντας οξυδερκές υβρεολόγιο.
Στην Ελλάδα, η πολιτική σκηνή έχει γίνει μια πραγματική Αριστοφάνεια κωμωδία, όπου οι χαρακτήρες δεν είναι πια οι Αθηναίοι πολίτες της κλασικής εποχής, αλλά μια συλλογή από
σαλτιμπάγκους και σφουγγοκωλάριους που, με μεγάλη ικανότητα, μεταμορφώνονται από ”απλοί πολίτες” σε ”σωτήρες του έθνους”.
Και όλα αυτά ενώ η χώρα αργοπεθαίνει, φτωχοποιημένη και εξαθλιωμένη, μέσα στον πολιτικό λιμό που την πνίγει καθημερινά.

