Ουγγαρία και Σλοβακία βάζουν βέτο στις κυρώσεις της ΕΕ κατά της Γεωργίας!
Διπλωματικές πηγές στις Βρυξέλλες δήλωσαν στο Euronews ότι η Ουγγαρία και η Σλοβακία άσκησαν βέτο σε πρόταση που παρουσίασε Κομισιόν περί επιβολής κυρώσεων της ΕΕ σε Γεωργιανούς αξιωματούχους ως απάντηση “στην καταστολή των διαδηλωτών” .